СЕСІЇ ПИРЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПЛАНУЮТЬ ЗРОБИТИ ЗАКРИТИМИ

 



Комісія розглядала проєкт Регламенту ради, який мають намір затвердити на сесії.

Проєкт передбачає проведення сесій міської ради та засідань виконкому в режимі відеоконференції. Здавалось б, розумне рішення в часи пандемії. Якби не те, що онлайн конференція не передбачає присутності ні журналістів, ні представників громади. Навіть більше, представників громади без запрошення від керівництва міста можуть просто не пускати на засідання. Тобто, про все що відбуватиметься і обговорюватиметься  можемо дізнатися виключно з офіційних звітів, які будуть підкореговані та потім розміщені на сайті міської ради. 

Також проєкт нібито передбачає полегшити роботу міської ради у плані розгляду питань. З приєднанням сіл роботи у влади дійсно значно побільшало. Особливо у земельних питаннях. Як висловився Сергій Пазюк: “ми пропонуємо деякі питання на розгляд сесії виносити пакетом”Маються на увазі у першу чергу земельні питання. Адже зі слів секретаря ради, під час підготовки до сесії депутати розглядають на комісіях десятки стандартних питань щодо виділення землі громадянам. До прикладу, під виділення ділянки для будівництва гаража, чи для ведення сільського господарства. Одне таке питання може розгядатися до 5 хвилин, і скоро таких питань на сесії може бути і сотня. Тому щоб не витрачати на такі питання час, Сергій Пазюк запропонував проводити їх “пакетно” тобто 100 питань в одному проекті, за який і проголосують на сесії одним кнопкотисканням. Голова комісії з етики Аліна Захарченко висловилась проти такого рішення. Адже не відомо, які саме питання можуть бути включені до “пакету” і чиє лоббі “протягнуть” таким чином. Депутат Олексій Рябоконь також запропонував викреслити цей пункт, адже багато депутатів нинішніх мають земельний бізнес, і тому їм вигідно буде таке рішення, адже в пакеті може бути 97 питань звичайних, і 3 питання, які будуть мати власну вигоду. А враховуючи, що більшість депутатів не матимуть бажання вникати в кожне питання – то вони швидко проголосують аби пошвидше закінчити.

Депутати свідомо йшли сюди представляти інтереси громади, і вони усвідомлювали, що потрібно буде працювати і все детально вичитувати, тому нехай кожен з нас працює і виконує те, що повинен перед громадою, – зазначила Захарченко.

Таке рішення виключає предмет обговорення самого питання, тому комісія виступила проти і попросила прибрати це рішення з регламенту.

Сергій Пазюк вніс проєкт відміни звіту міського голови за проведену роботу ним в міжсесійний період. На думку секретаря, цей звіт нікому не цікавий і дуже втомлює депутатів, і якщо комусь цікаво, що зробив мер – то він може зайти на сайт міської ради і пошукати про це інформацію. Така пропозиція викликала подив у членів комісії, адже звіт міського голови навіть в законі прописаний і вимагає це робити перед кожною сесією.

“Голова перед початком сесії звітує перед депутатами, а присутні можуть почути, що було зроблено мером та виконавчим органом. Також цей виступ транслюється онлайн і жителі громади мають змогу проаналізувати роботу мера, заступників та міської ради, тому ми категорично проти такого рішення” – наголосили члени комісії та рекомендували звіт мера скоротити до головних тем для висвітлення.

Юрист міської ради також нагадав, що закон передбачає звіт голови обов’язково.

Також, за ініціативи секретаря ради було запропоновано створити новий структурний підрозділ та збільшити штат міської ради. За проєктом передбачається створення секретаріату, який мав би полегшити всю роботу  міської ради, адже приєдналося багато сіл і секретар. Коли ж члени комісії попросили ввести до обов’язків нових працівників інформування депутатів про перелік питань та змін в проектах, які виноситимуть (мається на увазі відправляти копії документів всім депутатам на електронки) – Сергій Пазюк почав говорити, що це неможливо, адже у їхніх обов’язках і так буде багато всього, а це буде створювати їм не зручності.

Джерело: http://gazeta-apelsin.com

Поділитись на Google Plus

Автор Інформаційний центр

0 Коментарів:

Дописати коментар